1. Warunkiem uzyskania pomocy technicznej jest aktywna gwarancja sprzedawcy, termin ważności gwarancji można sprawdzić na dołączonej do każdego zakupionego produktu karcie gwarancyjnej.
2. W celu zgłoszenia produktu na gwarancję należy skontaktować się z nami mailowo na adres: wsparcie@excom24.pl
3. W wiadomości email należy podać:
a) nr. seryjny urządzenia
b) szczegółowy opis lub zdjęcia przedstawiające problem z urządzeniem
c) dane adresowe.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z informacją odnośnie proponowanej metody naprawy.
5. Dostępne metody naprawy:
a) Zdalna porada- jeżeli po wstępnej diagnozie stwierdzamy że przyczyną problemów z urządzeniem nie jest usterka techniczna, przekazujemy użytkownikowi informację na temat poprawnej konfiguracji urządzenia tak aby rozwiązać zgłaszany problem.
b) Wysyłka części- jeżeli po wstępnej diagnozie możemy stwierdzić że przyczyną problemów z urządzeniem jest niesprawna jego część, którą klient może wymienić we własnym zakresie. Wtedy też do użytkownika wysyłana jest nowa część a niesprawną klient odsyła do nas.
c) Serwis stacjonarny- jeżeli usterki nie możemy w sposób jednoznaczny zdiagnozować zdalnie lub do jej diagnozy/usunięcia wymagana jest specjalistyczna wiedza i narzędzia. Wtedy też informujemy użytkownika że należy przekazać osobiście urządzenie lub wysłać do serwisu.
1. W pierwszej kolejności należy pobrać formularz gwarancyjny: Pobierz
2. Należy wypełnić formularz zgodnie z zawartą w treści instrukcją i go wydrukować
3. Należy spakować urządzenie i dołączyć wypełniony formularz do paczki
4. Urządzenie należy wysłać na adres serwisu:
Adres Serwisu
W przypadku potrzeby wysłania urządzenia do serwisu bądź zwrotu uszkodzonej części z wymiany gwarancyjnej.
Excom Grzegorz Cwalina
ul: Pieskowa Skała 5/LU01
02-699 Warszawa
tel.: +48 694 555 506