Brak produktów
* Podane ceny są cenami brutto
Zapewnisz sobie:
Pobierz i wypełnij formularz "Przedłużenie Gwarancji" a następnie prześlij go do naszej firmy. Zgodnie z informacjami zawartymi w przesłanym przez Ciebie formularzu przygotujemy dla Ciebie ofertę cenową i prześlemy ją na twój adres mailowy. Oferta nie jest zobowiązująca, to ty masz ostatnie zdanie i na koniec decydujesz czy akceptujesz przesłaną ofertę, opłacając fv pro-forma czy rezygnujesz pozostawiając fv nie opłaconą.
Oferta dotyczy wyłącznie klientów ktrórzy dokonali zakupu w firmie Excom®
1. Pobierz formularz: klikając napis: pobierz
2. Wypełnij formularz i zapisz go na swoim komputerze.
3. Prześlij formularz do naszej firmy (patrz zdjęcia poniżej)
a) Kliknij zakładkę w górnym menu kontakt
b) Wypełnij dane znajdujące się po lewej stronie
- Temat: Obsługa Klienta
- Podaj swój adres email w celu szybkiego kontaktu
- Nr zamówienia (opcjonalnie)
- Załącz Plik: (kliknij przycisk "Wybierz plik" i wczytaj formularz przeniesienia, który wcześniej wypełniłeś i zapisałeś na swoim komputerze)
- Na koniec Kliknij przycisk Wyślij
4. W ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas maila z wyceną.
5. Gdy otrzymasz od nas maila z wyceną będziesz miał 3 dni na podjęcie decyzji czy przedłużasz gwarancję i ewentualnie na jaki okres czasu.
6. Gdy otrzymamy od Ciebie pozytywną odpowiedź prześlemy Ci fv pro-forma którą należy opłacić w ciągu 5 dni (dane do przelewu znajdują się na fv pro-forma w polu sprzedawca).
7. Na tym etapie to już wszystko, wybrana usługa zostanie aktywowana do 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym. Drogą mailową otrzymasz potwierdzenie w postaci fv bądz paragonu za zakupioną usługę. Na stronie producenta www.dell.pl w zakładce pomoc techniczna/ informacje o gwarancji będziesz miał zaktualizowaną informację o wykupionym/przedłużonym okresie gwarancyjnym.