Co w sytuacji gdy moje urządzenie ulegnie awarii ? Jak wygląda procedura naprawy ?


W takiej sytuacji prosimy o kontakt, można z nami skontaktować się telefonicznie bądź mailowo.  KONTAKT

Po krótkim opisie z Państwa strony, ustalamy przyczynę awarii urządzenia.

1) Jeżeli usterka jest związana z oprogramowaniem, przekazujemy telefonicznie bądź mailowo wskazówki jak ją usunąć.

2) Jeżeli usterka związana jest z wadą techniczną, proponujemy następujące rozwiązania.

A) Jeżeli usterka jest prosta do usunięcia i klient życzy sobie (dla skrócenia czasu naprawy) i posiada umiejętności, może dokonać naprawy we własnym zakresie.

* Przykład: Po teście urządzenia okazuje się że dysk w laptopie uległ awarii. Możemy zaproponować jego wymianę u nas w serwisie bądź możemy wysłać do klienta nowy dysk kurierem. Klient jeżeli deklaruje taką chęć będzie mógł wymienić dysk samoczynnie. (uszkodzoną, wymienioną część należy odesłać)

B) Jeżeli usterka jest poważniejsza i wymaga odpowiedniej wiedzy oraz narzędzi do jej usunięcia należy przekazać urządzenie do serwisu.

Produkty na aktywnej gwarancji, są naprawiane bezpłatnie