PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI


Ogólne informacje w skrócie

line2.png



Dlaczego Warto przedłużyć gwarancję ?

Zapewnisz sobie:

      • spokój - darmowe naprawy w razie problemów technicznych ze sprzętem.
      • wygodę – naprawa realizowana jest na miesjcu u klienta pod adresem prywatnym bądź firmowym
      • zaoszczędzisz czas - w przypadku laptopów i komputerów stacjonarnych naprawa realizowana jest do 24 godzin od momentu zgłoszenia. 
      • oszczędność pieniędzy – jedna naprawa kosztuje z reguły więcej niż dopłata do dodatkowego okresu gwarancyjnego.




Jak wygląda procedura przedłużenia gwrancji producenta ?

Pobierz i wypełnij formularz "Przedłużenie Gwarancji" a następnie prześlij go do naszej firmy. Zgodnie z informacjami zawartymi w przesłanym przez Ciebie formularzu przygotujemy dla Ciebie ofertę cenową i prześlemy ją na twój adres mailowy. Oferta nie jest zobowiązująca, to ty masz ostatnie zdanie i na koniec decydujesz czy akceptujesz przesłaną ofertę, opłacając fv pro-forma czy rezygnujesz pozostawiając fv nie opłaconą.



Cała procedura zgłoszenia laptopa do przedłużenia gwarancji zajmie ci maksymalnie 10 minut (szczegóły poniżej)





Oferta dotyczy wyłącznie klientów ktrórzy dokonali zakupu w firmie Excom®
line2.png



Krok po Kroku:



Jak dokonać procedury przedłużenia gwarancji?

1. Pobierz formularz: klikając napis: pobierz

2. Wypełnij formularz i zapisz go na swoim komputerze.

3. Prześlij formularz do naszej firmy (patrz zdjęcia poniżej)

          a)  Kliknij zakładkę w górnym menu kontakt

               

          b) Wypełnij dane znajdujące się po lewej stronie

                    - Temat: Obsługa Klienta

                     - Podaj swój adres email w celu szybkiego kontaktu

                     - Nr zamówienia (opcjonalnie)

                       

                     

                     - Załącz Plik: (kliknij przycisk "Wybierz plik" i wczytaj formularz przeniesienia, który wcześniej wypełniłeś i zapisałeś na swoim komputerze)

                      

                     - Na koniec Kliknij przycisk Wyślij 




4. W ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas maila z wyceną.

5. Gdy otrzymasz od nas maila z wyceną będziesz miał 3 dni na podjęcie decyzji czy przedłużasz gwarancję i ewentualnie na jaki okres czasu.

6. Gdy otrzymamy od Ciebie pozytywną odpowiedź prześlemy Ci fv pro-forma którą należy opłacić w ciągu 5 dni (dane do przelewu znajdują się na fv pro-forma w polu sprzedawca).

7. Na tym etapie to już wszystko, wybrana usługa zostanie aktywowana do 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym. Drogą mailową otrzymasz potwierdzenie w postaci fv bądz paragonu za zakupioną usługę. Na stronie producenta www.dell.pl w zakładce pomoc techniczna/ informacje o gwarancji będziesz miał zaktualizowaną informację o wykupionym/przedłużonym okresie gwarancyjnym.