USŁUGI SERWISOWE

Procedura Gwarancyjna - dla produktów posiadających aktywną gwarancję sprzedawcy.

1. Warunkiem uzyskania pomocy technicznej jest aktywna gwarancja sprzedawcy, termin ważności gwarancji można sprawdzić na dołączonej do każdego zakupionego produktu karcie gwarancyjnej.

2. W celu zgłoszenia produktu na gwarancję należy skontaktować się z nami mailowo na adres: sklep@excom24.pl 

3. W wiadomości email należy podać:

a) nr. seryjny urządzenia

b) szczegółowy opis lub zdjęcia przedstawiające problem z urządzeniem

c) dane adresowe.

4. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z informacją odnośnie proponowanej metody naprawy.

5. Dostępne metody naprawy:

a) Zdalna porada- jeżeli po wstępnej diagnozie stwierdzamy że przyczyną problemów z urządzeniem nie jest usterka techniczna, przekazujemy użytkownikowi informację na temat poprawnej konfiguracji urządzenia tak aby rozwiązać zgłaszany problem.

b) Wysyłka części- jeżeli po wstępnej diagnozie możemy stwierdzić że przyczyną problemów z urządzeniem jest niesprawna jego część, którą klient może wymienić we własnym zakresie. Wtedy też do użytkownika wysyłana jest nowa część a niesprawną klient odsyła do nas.

c) Serwis stacjonarny- jeżeli usterki nie możemy w sposób jednoznaczny zdiagnozować zdalnie lub do jej diagnozy/usunięcia wymagana jest specjalistyczna wiedza i narzędzia. Wtedy też informujemy użytkownika że należy przekazać osobiście urządzenie lub wysłać do serwisu.




Przekazanie urządzenia do serwisu

1. W pierwszej kolejności należy pobrać formularz gwarancyjny: Pobierz

2. Należy wypełnić formularz zgodnie z zawartą w treści instrukcją i go wydrukować

3. Należy spakować urządzenie i dołączyć wypełniony formularz do paczki

4. Urządzenie należy wysłać na adres serwisu:

Adres Serwisu 
W przypadku potrzeby wysłania urządzenia do serwisu bądź zwrotu uszkodzonej części z wymiany gwarancyjnej.

Excom Grzegorz Cwalina
ul: Pieskowa Skała 5/LU01
02-699 Warszawa
tel.: +48 694 555 506